close

Where'd you go?
I miss you so,
Seems like it's been forever,
That you've been gone.

She said "Some days I feel like *****,
Some days I wanna quit, and just be normal for a bit,"
I don't understand why you have to always be gone,
I get along but the trips always feel so long,
And, I find myself tryna stay by the phone,
'Cause your voice always helps me when I feel so alone,
But I feel like an idiot, workin' my day around the call,
But when I pick up I don't have much to say,
So, I want you to know it's a little *****ed up,
That I'm stuck here waitin', at times debatin',
Tellin' you that I've had it with you and your career,
Me and the rest of the family here singing "Where'd you go?"

I miss you so,
Seems like it's been forever,
That you've been gone.
Where'd you go?
I miss you so,
Seems like it's been forever,
That you've been gone,
Please come back home...

You know the place where you used to live,
Used to barbeque up burgers and ribs,
Used to have a little party every Hallowe'en with candy by the pile,
But now, you only stop by every once in a while,
*****, I find myself just fillin' my time,
Anything to keep the thought of you from my mind,
I'm doin' fine, I plan to keep it that way,
You can call me if you find you have somethin' to say,
And I'll tell you, I want you to know it's a little *****ed up,
That I'm stuck here waitin', at times debatin',
Tellin' you that I've had it with you and your career,
Me and the rest of the family here singing "Where'd you go?"

...

不見你的蹤影 
我好想念你 好像你已經離開了好幾個世紀 
快回家來吧
 
她說 
有些時候我覺得很糟 
我想拋下一切 
想變的正常一些
我不明白你為何總是消失不見 
我可以承受 
但我總覺得這個旅程十分漫長
我發現自己總是在電話旁等候 
因為你的聲音總是保護我
讓我免於孤單的侵襲 
我覺得我像個呆瓜 
整天等你來電
但我當我接起你的電話 
卻不知該說些什麼 
我想讓你知道
事情很遭 
我被困在這裡 
常常思考著 
該不該告訴你
我是一路跟著你 
打拼你的事業 
我和所有家人 
一起唱著不見你的蹤影
回家吧 
你還記得你成長的地方嗎 
曾經一起開心吃烤肉 
曾經一起大把大把糖果 
歡度每個萬聖節 
但現在你只偶爾拜訪
爲了不要想你 
我讓自己保持忙碌 
我沒事的我也會一直這樣下去
如果你想對我說話 
可以打電話給我 
我想讓你知道 
情況有點糟我被困在這裡 
有時我想告訴你 
我受夠了你的一切 
我和我的家人 唱著不見你的蹤影
我想讓你知道 
我有點搞砸了 
我被困在這裡 
不需懷疑 
不想枯坐等待 
不想編織任何藉口 
你為何不在我身邊 
讓我覺得無助 
唯一我可以確定的是 
你從不知道你擁有什麼 
直到你失去之後 
我想告訴你 
我受夠了 
你的一切 
當你回來的時候你可以這樣唱著。

arrow
arrow
    全站熱搜

    深藍經典 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()