We're driving slow through the snow on 5th Avenue
我們緩緩開過 滿是雪花覆蓋的第五大道
And right now radio's all that we can hear
(兩人沉默到)我們只能聽見收音機的聲音
Now we ain't talked since we left, it's so overdue
上路後我們就沒說過話 未免也太超過了
It's cold outside but between us it's worse in here
車窗外很冷 但是我們之間更冷

(1)
The world slows down
世界整個慢了下來
But my heart beats fast right now
但我卻心跳加速
I know this is the part where the end starts
我心知肚明這是結束的開始

(2)
I can't take it any longer
我再也沒辦法忍耐了
Thought that we were stronger
本來以為我們可以更堅強
All we do is linger
但我們只是在原地徘徊
Slipping through our fingers
讓時光從指縫間溜走
I don't wanna try now
我不想再努力下去了
All that's left is goodbye to
一切只剩下
Find a way that I can tell you
找個方式跟你道別

 

(3)
I hate this part right here(x2)
我恨死了這個
I just can't take your tears
我最怕看到你的眼淚
I hate this part right here
我恨死了這個

Everyday, 7 takes of the same old scene
一個禮拜七天都是一樣的情景
Seems we're bound by the laws of the same routine
看起來我們已經陷在照章行事的規則裡
Gotta talk to you now 'fore we go to sleep
在就寢之前 我要和你談談
But will we sleep once I tell you what's hurting me
然而傷人的是 開口就是上床不了了之

(Repeat 1 2 3)

I know you'll ask me to hold on
我知道你會要求我撐下去
And carry on like nothing's wrong
就像沒事發生一樣繼續維持這段關係
But there is no more time for lies
然而已經沒有時間讓謊言編織下去
'Cause I see sunset in your eyes
只因我從你的眼裡看見了尾聲

(Repeat 2)

But I gotta do it,
但我得有所行動
I gotta do it (x2)
我得有所行動
I hate this part
我恨死了這個
I gotta do it (x3)
我得有所行動

Oh 
I hate this part right here (x2)
我恨死了這個

And I just can't take these tears
我就是承擔不起這些眼淚
I hate this part right here
我恨死了這個

arrow
arrow
    全站熱搜

    深藍經典 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()