close

Wake in a sweat again
再度滿身是汗地醒來
Another day's been laid to waste
In my disgrace
又要不光彩地
虛度一天
Stuck in my head again
又一次跳脫不了這想法
Feels like I'll never leave this place
像是我永遠無法離開這裡
There's no escape
無法逃脫

I'm my own worst enemy
我是自己最大的敵人

I've given up, I'm sick of feeling
我已經放棄,我厭倦這種感覺
Is there nothing you can say?
你沒什麼好說了嗎
Take this all away, I'm suffocating
全都帶走吧,我快窒息了
Tell me what the ***** is wrong with me
告訴我 我到底出了什麼問題


I don't know what to take
不知道下一步該做什麼
Thought I was focused, but I'm scared
以為我找到專注的方向,但現在仍懼怕不已
I'm not prepared
我還沒準備好
I hyperventilate
急切呼吸著每一口氣
Looking for help, somehow, somewhere
到處想辦法求救
And no one cares
卻無人在意

I'm my own worst enemy
我是自己最大的敵人

I've given up, I'm sick of feeling
我已經放棄,我厭倦這種感覺
Is there nothing you can say?
你沒什麼好說了嗎
Take this all away, I'm suffocating
全都帶走吧,我快窒息了
Tell me what the ***** is wrong with me
告訴我 我到底出了什麼問題

Put me out of my misery!
讓我脫離這困境!
Put me out of my misery!
讓我脫離這困境!
Put me out of my
讓我脫離
Put me out of my *****ing misery!
讓我脫離這該死的困境!

arrow
arrow
    全站熱搜

    深藍經典 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()